NÅGOT JAG BEHÖVER JUST NU

Bodys från BIKBOK
Jag är i ett stort behov av shopping just nu. Kanske för att jag fått pengar just idag? Eller för att jag känner att jag behöver något nytt bara för att. Kläder kan bli tråkiga ibland och man behöver förnya sig. Imorgon ska jag till Unos, eftersom det är den ända klädesaffären här dock som är bra i Sjöbo, och se om jag hittar något fint. Kanske också inhandla en brun utan sol, lite hudprodukter. Något nytt helt enkelt.
.
Har tillbringat min dag hemma hos familjen Persson idag. Provat alla kläder till konfan på lördag, bakat muffins, gjort lite läxor, gått en runda. Faktiskt rätt fint väder, även om det var lite kyligt i vinden. Ska vara lite social med mina föräldrar nu sen ska jag gå och lägga mig. Har varit så himla trött idag! Puss

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0