SOM SAGT, VÄRLDSSÄMST PÅ ATT BLOGGA

Kan ju börja med att säga att jag fattar inte hur jag alltid lyckas skita ner mina skor sådär .. Så in med dom i tvättmaskinen igen med lite klorin så blir dom som nya. Påtal om nytt så har jag en sjuk shopping abstinens, har tjatat på mamma i år nu att vi ska shoppa .. jag och mina jävla shopping, asnice att läsa om varje dag. not.
.
Ne jag har verkligen ingenting att blogga om nu förtiden. Mina dagar är det samma. Går upp nio, går i skolan, börjar jobba halv ett, slutar fyra och sen sticker jag till kompisar. För övrigt sitter jag och fillurar vid facebook och har inte ett liv överhuvudtaget. HÄR VAR VI POSITIVA IDAG HEEEE HEE .. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir inga missfärgningar på skorna när man gör så va? Har själv vita och gjorde en gång misstaget att tvätta SVARTA converse, så själva conversemärket på sidan blev helt blått.

2011-06-28 @ 06:56:36
Postat av: Anonym

Har även hört att limmet kan släppa, varit med om det?

lägg gärna ut en före och efterbild från när det är tvättade :D

2011-06-29 @ 10:51:27

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0