GRILLKVÄLL MED FINT FOLK

Såklart en bild med en fulgrimas. Jag kan inte låta bli ! Sticker och grillar nu, och även bada om jag vågar hoppa i det kalla vattnet hehe. Har faktiskt ingen ork till att packa imorgon, så har slängt ner lite skit saker fastän jag vet att jag kommer bli sur och blir sjukt irriterad i Danmark. Tex att jag inte har något att ha på mig och så.. men jag får skylla mig själv dock. Nu är vi lediga i fem jäkla härliga dagar och jag älskar det.
.
Har gråtit som småbarn i skolan idag. Elna ska sluta .. ÅHH! Vår bästa lärare som alltid hjälpt mig. Men jag satsar ändå på MVG och hoppas att nå dit även om vi byter lärare i tre ämnen. Fick också reda på att jag inte får något betyg i matte men jag kämpar mig igenom det och vet om att jag kan jobba upp det till ett g, hih! Nej, jag har egentligen inte tid att stå här och skriva. Fast idag kändes det extra roligt. Kan skriva hur mycket som helst. Vi hörs sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

var har du köpt den koftan, tacksam för svar :)?

2011-06-02 @ 18:13:49

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0