MUMMAAAAA

Efter en tugga: SHIT JAG SKULLE JAG FOTA MATEN! " hej jag heter nina och fotar vad jag äter " hehe ..
Kidnappade Minna på busstationen, ögonbindel - CHECK ! Tror nog att vi hörde hela tiden att vi var dödens för att vi gjorde så, vad som skulle hända och varför. Minna var helt uppstirrad, ni skulle sett henne reaktioner. Armbågade Mia lite i sidan så att hon satt kvar, så hon inte satt där själv på bussen med en ögonbindel. På stationen i Ystad väntade hennes pojkvän Henrik som hon inte träffat på aslänge eftersom hon varit utomlands och kom hem idag. Ingen aning om vart hon var och att han var med begav vi oss till Bröderna M där vi skulle äta. Såfort vi sa att där kom en liten kant stannade Minna och tog upp benet som om det var värsta berget hon skulle bestiga. Gick och satt oss vid ett bord, Minna hade fortfarande ögonbindel och visste inte alls vart vi var. När vi alla hade satt oss vid bordet fick hon ta av ögonbindel och såg att Henrik var där och hoppade över honom. Över gulligt!
.
Har pratat om allt skit som man kan prata om och kom fram till att vi ska till Liseberg, Siesta nästa år, kötta på eket i helgen och massa andra skojiga saker! Pratat om minnen och alla roliga fester. Fula och snygga personer. Jag har haft så sjukt roligt!
.
The moment .. jag och Mia hade då inte kollat upp bussar och bad Henrik kolla, så gick där en om fem minuter och vi satt fortfarande kvar och snacka med filtar om oss. Så in snabbt som fasen och betala, springa som idioter, som inte gick så bra eftersom Mias skor hördes över hela staden som en klantig anka typ, så vi dog av skratt. Dock missa vi bussen med två minuter men som tur va hade vi lille Marcus och Mathias som hämtade. Tack för skjutsen Marcus körarN Andersson.
.
Nu har jag skrivit en hel bibel om min dag och hoppas Mia är nöjd eftersom hon tyckte jag alltid skriver så kortfattat. Jag ska lägga mig nu och imorgon väntar skola och sommarjobb. ÅHHHHHHHHHHHH. Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: miasmedberg

Haha, helt otrolig dag! Världens finaste vänner, faktiskt väldigt nöjd nimpis ;)

2011-06-19 @ 23:11:39

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0