GLASS I STORA LASS

Jag heter Nina och jag fotar mig med en glass i hammocken. Lyssnar på Dessies låt - watcha got, som jag kan hela texten till. Har även visat Mange låten för mina föräldrar, så nu springer mamma runt och sjunger " Mange Mange ".
-
Kom hem för en stund sen efter en lång dag på jobbet. Ni kan inte ana hur jääääkla varmt  det är och jobba i denna värmen. Man bara svettas, dör av värme så man måste dricka hela tiden så man blir kissi, men vi kan ju se det positivt att man får vara ute och inte sitta inne och fisa. I HEELGEN tar jag bussen till Ystad, bofäster mig där över helgen hehe. Åh jag älskar den staden, så himla mysig! Stranden, stan, folket, precis allting. Ska lätt flytta dit när jag blir stor, EHEE. Ne, jag vet inte vad jag ska skriva nu. Får väl ta att äta upp min klass innan det blivit en milkshake, hörs sen! Puss

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0