CUTE GIRLS ?

Hej allihopa! Är tillbaka i Sverige igen då och har tillbringat min kväll ute på landet. Käkat chips, ätit "god" mat, diskuterat vad sex är. Då jag och My kom fram till att vissa killars insyn till sex är bara för att. Inga känslor. Vad förväntade vi oss? Vi kanske inte ska dra alla över en gräns, så nu säger jag VISSA killar är totally skit stövlar.
Iaf så har kvällen varit skit trevlig och vi har tagit en massa soliga bilder, som får mig att tänka på att det är sommarlov på fredaaaaaag!
.
För tillfälligt kan jag inte sova och sitter uppe. Checkar facebook, kollar bilder, msn. Ja lite sådär allmänt grejs. Det var väl allt jag hade att säga just nu.. puss

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0