THIS SHOES .. I CAN JUST SAY: OH MY GOD

Jag blev nyss helt förälskad i dessa förbaskat snygga skorna! Skorna kommer här ifrån och ja jag var bara helt tvungen att lägga in dom. Någon mer än jag som blev kär i dessa ursnygga skor?
.
Tänkte innan att jag skulle säga en åsikt som jag hade. Det är ju rätt så komplicerat att säga så kort och sammanfattat men..  Vi tjejer när vi ska träffa "killen" för första gången, då fixar vi oss så mycket som om vi ska gå på fest. Just bara för att göra sig lite fin eller hur? Men efter tiden man varit tillsammans slutar vi fixa oss när vi är med dom osv, men ändå så fixar vi oss för att träffa andra folk. Jag personligen tycker ju att man kan göra sig fin för sin pojkvän någongång. Ni tycker kanske nu " men dom ska ju ta oss för hur vi är" ja det ska dom, och det ska vi också med dom, men det kan ju vara kul någongång och fixa till sig sådär lite extra för att kanske "förnya" känslan av då man träffades för första gången. Jag vet inte riktigt hur man ska utveckla det, men det är bara en liten tanke jag kom på innan idag.. Nu ska jag hoppa in i duschen hehe, kram

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv. åh tack snälla du <3



hihi visst är dem underbara :) sugen på att köpa en ? :D

2011-01-17 @ 21:29:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: annasselection

Cool heels!

/Anna

2011-01-18 @ 18:55:47
URL: http://www.annasselection.se

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0