HIGH HEELS

Bild: http://weheartit.com/
Min frukost bestod av ett kexchoklad och o'boy, lagom. Dagen består av bakis mat, alltså chips och läsk. Just nu sitter Mathias bredvid mig och spelar något spel. Min nyår var helt underbar helt underbar och när man väl stod där ute. Bland en massa ungdomar som man älskar och som älskar en tillbaka, en underbar pojkvän med vackra ord precis vid tolvslaget, de mjuka kramarna och orden " gott nytt år! " , helt underbart.
.
Julia, igår kolla jag upp på dig, världens ängel. Jätte svårt att skriva ihop hur jag kände. Tårarna rann. Hade blicken mot himlen, på dig. Vi alla saknar dig Julia. Gott nytt år Julia!

Kommentarer
Postat av: johanna

vet du hur man får bort strecken under texten i menyn, har letat överallt men hittar aldrig de... skulle varit sjukt tackam för svar. :)

2011-01-01 @ 21:45:31

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0