DAGENS FRÅGOR

Hanan 11:år: Hej, Nina! Jag är typ din stalker och ÄLSKAR din blogg! Jag har gjort en berätellse och jag undrar om jag får ta en bild på dig i min berätellse för du blir så himla fin i bild! Skulle vart en ära om jag fick det, jag kan skicka berätellsena till dig i min epostadress, JAG HOPPAS JÄTTEMYCKET! SVARA GÄRNA PÅ DETTA I DIN BLOGG! <333
Svar: Hej vännen! Gud vad glad jag blir. Vi kan snackas vid på msn? :) Jag har lagt till dig på msn nu, så det är bara att logga in där så snackar vi där om vilken bild du kan ta och så kan du skicka dina berättelser :) Tack ännu en gång! Om det inte kommer fram något så är min msn: [email protected]
(lite töntigt namn kanske?) Kram
.
Emilia om PARTY IN THE USA:
vad heter Emil i efternamn? :)
Emilia: vad heter Emil i efternamn? :)
Johanna: vad heter Emil i efternamn? tror ja känner han ;)
Svar: Emil heter Nilsson i efternamn, 94, marinblå epa :) Så nu vet ni lite mer om Emil, ha ha

Kommentarer
Postat av: Hanan 11:år.

haha, ok! accepterar dig, jag loggar in. :)

2011-02-25 @ 19:41:10

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0