Trög,otrolig 'blond' och förvirrad

Godagens, eller ska jag kanske säga gokväll ? what ever! Hej :D Idag har jag haft en "hejjagheterninaochjagärheltförvirrad"- dag och det menas då med att jag har varit totalt förvirrad. Det börja i morse då jag inte hittade min väska efter första lektionen och jag trodde då såklart att någon hade snott den. Eftersom vi har mycket sånt på våran skola. Och jag letade i klassrummet jag varit i, jag kolla utomhus, och sen fick jag nog så mycket panik att jag sprang till min mentor helt efterbliven och bara "Elna min väska är borta , jag lovar att någon har snott den!!" , på vägen sa jag " alltså jag har säkert varit så dum att jag lagt den någonstans i klassrummet eller något " och inte nog med det, där la den mitt på golvet längst bak i klassrummet vid min plats. Jag brast ut i grav och sen gick jag in på min lektion. Liksom hur jävla dum får man inte vara ? Och när jag skulle gå till maten så öppna jag skåpet och tog på min skor och sen gick jag och då kallade mina klasskompisar på mig bara " Nina ska du inte stänga ditt skåp eller ? " alltså , mina nycklar var ju också i skåpet ... Gud vilket dag alltså!
.
.
Har varit och kollat på tapeter till mitt nya rum och jag har ingen aning om vad jag ska ha för färg,tapet eller något sånt! Men tror dock att jag ska ha en sån väggtext eller vad det heter, där det står något fint, hoppas det blir bra :) Älskling hjälpte mig lite och sen har vi varit här och jag har just blivit klar med mitt NO(fusk)-anteckningar till provet som vi får ha med oss som hjälp, och det tycker jag är suuuper ! Nu ska jag hoppa in i duschen sen nanna sött, kramisar

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0