Nya betyg , 2011 ?

Ja så kommer det nog bli. Vi kommer att få betygen A-F istället för MVG,VG och G (IG). Anledningen var att lärarna ska slippa sätta tex G+ , G- osv. Jag tycker dock detta är skit dåligt, palla hålla reda på så många betyg osv. Men på ett sätt kan det ju vara bra men det kommer nog bli lite klöddigt i början. Jag gillar dom betygen vi har nu , eller dom betygen vi ska få eftersom jag inte får betyg förens nästa termin i 8an :) Jag har inte så mycket att vidareutveckla nu, haha, men jag försökte få fram mina bästa argument , men nu är frågan ..
vad tycker ni om de nya betygen som vi ska ha istället , bra dåligt kasst skit bra ?
ni kan läsa mer på http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3710864.ab

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0