Årets varmaste dag !

först och främst ska jag då börja med och säga att jag ska börja skriva med bokstäver , för jag gör ju aldrig det och det tror jag ni har märkt , haha (a) så nu ska jag försöka och börja göra det och jag börjar från och med nu ! :D

Förlåt för jag varit så dåligt på att uppdatera min blogg men ibland orkar man inte starta datan för att skriva ett inlägg om min dag när jag inte ens har gjort någonting rolig men idag måste jag ju skriva att detta har lätt varit årets varmaste dag idag och jag hoppas ni håller med mig ?! Och snacka om att man absolut inte vill ha idrott ute i 2 timmar, snacka om att löööka sönder! Men vad gör man inte för fotboll, jag älskar fotboll hihi :) Men Baseboll är kanske inte min starkaste sida men det löser sig. Dagen idag har mest varit med tråkiga lektioner och så :) Nu är jag hemma och har bara tänkt att umgås med min familj idag , har inte gjort det på väldigt länge och mamma har bett mig många gånger att komma hem för " att det hade varit roligt att se dig någon gång " , så idag är jag hemma :) men först måste jag ju göra mina läxor och jag har ingen aning om vad jag ska skriva på engelskan , jag får snart panik och åh .. Men nu ska jag fortsätta på det så får vi se sen hur det går , kram på er

Kommentarer
Postat av: sara

jag är klar med min engelska. men visste inte va jag skulle skriva,för jag har inte fattat ett skit :o!<3

2010-05-20 @ 17:20:13
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0