29 maj

Hur mår alla idag ? Jag hoppas någon mår bra för det är långt ifrån vad jag gör. Har ätit en sån liten baguette på hela dagen och jag vaknade först halv 7 där jag vred och vände mig i typ en halv timme, sen vid halv 9 .. Äta och sova är inte min grej just nu alltså. Var och lämnade min syster och hennes kompis på Tosselilla, då passade jag och mamma på och köra till en bh affär i Tomelilla och kolla på en bh utan band som jag måååste ha till skolavslutningen, annars kan jag inte ha min fina klänning, men det löser sig , hoppas jag iaf :)
.
Ikväll sticker jag ut till sövde med folket och grillar och har det super mysigt ! Grilla korv och bara umgås, skojskoj :)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0