Student hos Macky

Åh, först måste jag säga att jag hade så sjukt bråttom idag så jag glömde min kamera hemma så jag ska försöka langa lite bilder sen som läggs upp på bloggen ! Tack Macky vännen för jag fick komma och hoppas du blev glad för blommorna och presenterna :)
.
Lite kort om skoldagen bara. Alltså varför ska det regna just nu? Det är fan snart sommarlov ju, jag vill ha solen tillbaka och håller tummar och tår för att det inte ska regna på skolavslutningen.. Skolan har väl varit helt okej och vi har haft vår sista tysklektion då idag, sjukt skönt! Hoppas dock efter sommaren att Elna kan bli lite gladare på våra mentorspass alltså.. Aja efter skolan följde Maja och Mathias med hem och då fixa jag mig och så. Fan jag hade det sjukt jävla stressigt :p Som sagt bilderna kommer från studenten när jag har fått bilderna. Nu ska jag välja kläder tills imon och sen nanna sött ! Kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0