Sommarjobb !

Steg upp tidigt i morse, eller ja vid halv 8 tiden :) Varför ska man jobba på en sån här fin dag ? Åhh fattar det inte :( så sjukt fuskigt.. Aja, dagen har varit skit bra och min gamla vän , som nu är min nya vän Ollis snacka verkligen om allting.. Om jag ska vara ärligt känns det skönt att kunna snacka med honom igen. Innan var vi skit tajta och så hände det en sak men nu är allting som vanligt igen, sjukt underbart ! Vi har målat hela dagen så jag är riktigt trött i armen och i handen, talar nog för Ollis med om jag ska vara ärligt haha :D Jag luktar bara äckligt färg :p .. Men på med målningen imorgon då! Nej, denna dagen har bara varit bra och jag har haft sjukt trevligt :)
.
Nu ska jag snart äta sen sticker jag till Sövde med lite folk och jag ska antagligen bada, åhh det är säkert svinkallt :o Men jag är ju inte så för kallt vatten, var ett riktigt vatten djur när jag var liten , bada i alla vatten oavsett temperatur :) Vi får se hur det går och jag ska försöka få ett litet bildbevis på det också, ha det super bra! Kram
Såhär galet kan det gå om man lägger sina solglasögon mitt i vägen och ber en Ollis att hämta en sak. Aw ni skulle sett hans min när han gjorde det ! Han blev helt ledsen, hahha ... Men det gör inget dom kostade inte så mycket :)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0