Sista dagen i skolan !

Skolan idag har varit den lugnaste dagen och skönaste dagen på sjukt länge! :) Vi har haft våra allra sista lektioner och det är så sjukt skönt. På NO i morse hade vi någon lek som var sjukt jävla tråkigt men det var kul när alla fick minus poäng ;) Iaf, glömde mina shorts hemma så kunde inte vara med på sista idrottslektionen men Mattias..Aw han ska ju sluta och så ska Henke komma tillbaka.. Kommer sakna dig Mattias :o Så jag och Emil och några andra gick till Bil Bengtsson för vi skulle ha något att göra. Matten gjorde jag ingenting så jag satt mest och lyssnade på musik :) På mentorstiden tömde vi våra skåp, jääävlar vad mycket pappersskit jag hade alltså .. fortsättning av dagen kommer i nästa inlägg ;)...

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0