Hejsan svejsan :) !

Sitter hos Emil nu med Joel och ja med Emil men jag tror ni förstod de :p Och jag har vääääärldens smaskigaste choklad bredvid mig som bara är mitt, och det ska jag äta ikväll :) Jag får faktiskt unna mig ibland! Har ju lyckats med min träning med att gå ner osv, inte för jag ska börja äta sjukt mkt godis osv igen, men lagom, typ helgerna det får man faktiskt :) Ikväll är det lite artister som ska spela på Öja i Ystad, vilket Emil och Joel ska dit och kolla på :p Det är typ såna dåliga som Nisse Hellberg och The baseballs som spelar bland annat sen vet jag inga fler. Tror att där kommer vara sjukt mycket folk! Men ja ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men ska ju jobba imon igen så det blir ju inget så spec tror jag :) Ha det ! kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0