Hej hej hej ! :D

Åh jag måste bara säga att min midsommar har  varit bäst! Jag har nog aldrig haft så roligt i mitt liv hehe :) Var på eket igår och måste säga att det SKA göras om :) Har varit på stranden idag med massa bönder, haha .. Och tack Emil lilla som försökte bära mig men misslyckades så vi ramla och jag hamnade i sanden.. och såklart hade jag ju badat innan så sanden fastnade ju på mig, så jag var ändå tvungen att hoppa i. . OCH FYFAN vad kallt det var :) Men nu sitter jag här med Johanna och ska sova här till tisdag sen åker jag hem på tisdag sover hemma en natt sen åker jag till Johanna igen på onsdag och stannar i Ystad till lördag :) Men nu ska vi käka massa gott, kram!

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0