Alla Maria Montazami älskade , kolla hit !

Kolla runt lite på facebook och så var där en grupp om Maria som jag gick med i eftersom jag tycker att hon är en sjukt härligt person! Och inne på den gruppen så hade Maria en blogg där ni kan följa henne :) http://blogg.amelia.se/maria-montazami/ . Jag tycker Maria har en sjukt bra personlighet om man jämför med dom andra Hollywoodfruarna. Tex som Anna Anka, hon är mest bitchig, kaxig och tror att hon är störst bäst och vackrast, med Maria är en omtänksam person och så. Fast hon kan ju vara lite "efter" ibland haha, men det är bara sjukt sött!

Kommentarer
Postat av: marielle

älska maria Montazami <3

2010-06-30 @ 16:38:16
URL: http://mariielleniiilsson.blogg.se/
Postat av: lukas

haha, när jag bodde på hotell i hbg för några veckor sedan, så satt jag i lobyn & läste ngn tidning. sen kollde jag upp. så stog hon & hennes familj där :D

2010-07-17 @ 21:25:47

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0