tillbaka till skolan imorgon ,

tillbaka till sandbäcksskolan då som är så himla toppen , neeeeeej ! åh tillbaka till alla sura lärare och ni vet nog vem jag syftar på mest .. jo precis hon , men det ska bli kul och träffa alla mina otrolig knäppa och underbara klass , hahha :D + att vi ska få en ny tjej i klassen , vi har faktiskt gått på samma skola innan men jag byta för emanuelskolan har så otroligt dåligt utbildning så byta , men jag fattar inte att hon nya flyttar från kunskapsskolan i ystad till vår skola :o

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaa så fort du skrev 'och alla sura lärare' så tänkte jag på , jaaaaaa just precis hon ;) hahahah!

2010-03-01 @ 08:20:27
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ingen skola i morgon XD man börjar på tisdag det är annan dag påsk i motgon!

2011-04-24 @ 15:14:51

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0