shopping utan mig .. INTE OKEJ !

medans jag var och bowla åkte mamma,mia,moa och mias mamma och shoppa på entré , utan mig ! .. åh , jag som också ville shoppa .. men dom hade faktikst köpt lite saker åt mig , gulligt att dom tänker på mig ! :D hade faktiskt önskat att dom skulle köpa lite saker och det kom dom hem med , förutom min parfym paris hilton can can .. åh jag älskar den parfymen ! så jag fick sån ansiktsgrajs (många säger att den funkar jätte bra , så tänkte testa den) och puder haha det ser skit ljus ut , sen när mamma hämta mig så körde vi till ica och handla parfym eftersom jag verkligen behöver det och det blev en beckham parfym sen köpte jag hudkräm :) tack mamma !

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0