jag har en underbar pojkvän !

eftersom jag och mathias höll på att göra slut igår , eller det var slut men sen fann vi varandra igen. kom han med 5 söta och underbara roser till mig , så sjukt sött så jag blir helt knäsvag. mathias jag älskar dig så mycket. vi försöker få vårt förhållande stabilt igen , och vi kommer lyckas. jag och mathias har 5 månader imorgon , så det var därför jag fick just 5 rosor .. åh så gulligt !
.
dom fina rosorna jag fick av min älskling
jag älskar dig mathias, bara dig

Kommentarer
Postat av: SARA

aw. ni är sjukt söta tsm!

2010-02-24 @ 22:33:53
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: Hampe

Lycka till vännen :D

2010-02-25 @ 19:32:35
Postat av: Anonym

sjukt söta tsm!

2010-02-25 @ 20:45:52

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0