en åktur i malmö :) kolla träningsbloggen oxå.

vakna bredvid älsklingen idag , jag har sovit skit dåligt inatt  :o känns som jag sovit på en sten eller något , jag fixa mig lite och sen väckte jag mathias så fixa han sig , gick ner och tog ut pengar sen kom mamma och pappa och hämta oss :) jag tyckte då att vi kunde åka till nova lund eller något annat med kläder , men nej då kör vi till ikea och tråkar som satan , sen körde vi runder där någonstans i , vad det nu hette , sen körde vi till donken , love ! sen åkte vi till hjärup , en jävla håla de :o , och hämta min lillasyster , körde in en runda till donken igen för moa ville ha pommes , hahhaa sån fetto familj :p sen körde vi raka vägen hem till lilla sjöbo

jag som skulle börja träna , suck vad dåligt det går  , börjar efter lovet och det lovar jag. har inte kunnat ut och springa nu imed snön , då hade jag bara trillat eller något , för jag är så sjukt klumpig  :o men nu lovar jag , att jag inte ska dricka läsk och sånt skit , har en skit bra träningsguidesblogg --> http://www.fitnessguru.se/ ,  står tips hur man får bort magen och allt det där :D

Kommentarer
Postat av: robyn

hhhej sötnos !

fin blogg hihi 8)

<3333333333

2010-02-27 @ 13:00:12
URL: http://justrobyn.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0