MITT PÅ GOLVET


Bild: Jag med det söta gossedjuret som jag fick av Mathias syster i förtidig julklapp, är hon söt eller? Hon vet nog inte att det väntar ett supersött hello kitty halsband till henne, hehe.
.
Nu sitter jag mitt på golvet och väntar på maten. Snitsel, pommes och bearnaisesås, mums! Som sagt fick betygen idag och jag har ingenting att kommentera där faktiskt. Min kväll tillbringar jag med älskling. Hjälper att fixa lite i huset eftersom dom precis flyttat in, annars kommer vi nog kolla på Big bang theory, min nya favoritserie. Jag mår bra! Kram

Kommentarer
Postat av: emily

sv: naw tack Nina det värmde!:) Jag ska försöka, men idrotten e så jobbig och mest simningen hatar det! & du e absolut värd dom G och VG du har fått! :D

2010-12-22 @ 20:24:25
URL: http://smiiily.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0