toppen dag !

idag har det varit en sån toppen dag , jag har varit helt lycklig kanske inte i morse eftersom jag hade tappat rösten och inte kunde snacka .. och mamma satt och skratta åt mig , kul mamma ! stack till skolan och hade no och vi blev klara med planschen faktiskt och linus skrev sitt , trodde verkligen inte att han skulle skriva något , det blev 2 meningar om frittfall och centralrörelse så vi kommer antagligen inte få godkänt på det .. dagen fortsatte med bad , vi hade vattengympa, den stora hunden och vattenvolleyboll , kulkul ! hade tråkig matte efteråt , bestämde att jag ska jobba med decimal,procent tills sommaren och skita i algebra och jobba med det i 8an så jag hoppas det går bra , nu orkar jag inte skriva mer om min underbara dag :) förutom att jag har städat,dukat osv till min födelsedag imon ! och jag skjutsa älskling till träningen på min cykel .. det var jobbigt ! kram


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0