jag fyller år imon !

äntligen fyller jag ett år äldre in i tonåren .. 14 känns så litet ändå , om man tar dom jag festar med/ umgås med så är dom 17 + ..  jag är pytteliten ! ;o och kommer antagligen få höra mer nu att jag är en äkta fjortis osv , men jag tycker själv att jag redan passerat det området , eller jag har blivit av med det mesta iaf :) och jag måste säga att maja,sara,sanne håller en hemlighet för mig i skolan som jag inte får reda på , det handlar om mjöl och mjölk ? och jag har ingen aning vad dom ska hitta på i morgon ! men av mina föräldrar hoppas jag att jag får en dator eller något annat som jag önskat mig , gud vad jag längtar ! jag har varit helt glad hela dagen , det är nog för det är min födelsedag imon , antar jag :) ha det bäst , kram


Kommentarer
Postat av: saraa

tss (; grattis i förskott baby!

du ska få en FET LÄNK i min blogg (aa)

jag älskar dig

2010-04-08 @ 21:08:19
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0