hejsansvejsan :)

hur är läget med er? själv är det bra med mig , inte får ni undra kanske men alltid bra att veta så jag inte är halvt död. min dag har varit bra men kanske lite orättvis , eftersom det har varit sjukt sjukt sjukt fin väder och så har jag suttit i en rutten skola hela dagen , visst vi hade ute idrott i 2 timmar men det var så sjukt drygt och tråkigt ! vi fick iaf våra nya A & B grupper idag och dom var ju inte världens bästa , jag blev ändå med sara och maja vilket är bra absolut , men det är ju vissa som kan hoppa över från den ena till den andra .. och jag måste säga att jag fortfarande hatar elna så jag spyr , idag på tyskan var hon lite småsur för ingenting ? äsch , dra åt h****e säger jag bara med ditt jäääävla humör ! jag har 2 år kvar i skolan och är så sjukt trött på det .. åh .. kram på er


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0