NÅGOT JAG ÄLSKAR OCH HATAR

NÅGONTING JAG ÄLSKAR ..

.. är att ta bilder och göra fula miner samtidigt. Vet inte varför men jag har nog mer fula bilder än seriösa bilder.. Haha! Ni märker nog det ibland, lägger nog inte in många bilder som är seriösa. Och om jag lägger in en ful bild måste jag lägga in en seriös efter för att det ska se lite bättre ut, så folk inte tror att jag är helt galen.
.
NÅGOT JAG HATAR ..
.. är rökning! Det finns absolut ingenting värre än rökning. Usch! Fattar inte hur folk kan gå och dra in en massa cancer i lungorna. Många vet att jag inte gillar rökning, därför ska de alltid blåsa röken på mig för det är "jätte kul". Dessutom är det dyrt i längden, lägg pengarna på något annat istället. Har nog sagt mitt om rökning. ÄCKLIGT!

Kommentarer
Postat av: johanna

kan du snälla svara på vad du har för system kamera?

2011-05-06 @ 19:21:47

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0