DAGENS FRÅGA

hej, jag älskar din blogg. 
men för ett tag sen sa du att du tyckte att jeans var obekvämt o.s.v men nu tycker jag att det är det ända du har på dig, har du ändrat dig eller ? :)
hade blivit tacksam för ett svar
svar: Hej ! Tack så mycket, kul att höra :D  Nej jag har nog inte ändrat mig, för jag tycker fortfarande att jeans är så sjukt obekvämt men på den senaste veckan har jag nog haft det på mig i 3 dagar ungefär. Men, det är fortfarande obekvämt för man kan knappt röra sig i det och om dom är låga i midjan visar man ju halva röven om man sitter ner. Sen så har jag haft högklackat på mig så jag har fått något sådär finare ben i det så jag testade liksom. Men det är fortfarande tajs för mig som är bäst! Det kanske kommer en dag då jag lever i jeans, vem vet. Tror det är något man får lära sig. Hoppas du fick svar på din fråga, kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0