MIN MIDSOMMAR

Min midsommar i bilder, och vi är så jätte seriösa på alla bilder hehe! Var även på Eket igår, gud så roligt tills det gick överstyr. Har trillat och slagit armen så här går jag med bandage och ser dum ut. Åhh känns som jag glömt allt det roliga har allt negativt i huvudet. Men till det roliga då, dansa så vi sprack, sjunga så högt vi kan, träffat en massa gamla kompisar, galna tjejer åhh. Jag älskar mkt folk, alltså typ på dansställen. Fastnade även med mitt hår i en killes skjorta så där stod vi och drog .. och jag vet inte hur många gånger jag knöt mina skor, såklart mitt på dansgolvet. Sjukt smart! Pekat på Jasses blåaskor när pedalens pågar spela och ja .. Det var nog det jag kan komma på nu. Helt underbart, PUSS

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0