HEJ HOPP OCH SÅ GLÖMDE JAG DET

Har haft så mycket att göra sen jag kom hem känns det som, så jag glömde helt bort bloggen. Men iaf, i ystad har jag träffat Johanna och Jonathan + hans vänner. Kollat på amerikansk fotboll som jag inte fattade ett skit av som jag ändå satt och tittade på i 2 och en halv timme. Fick sitta där och se söt ut och klappa när det andra klappa. Dock lite synd om Jonathan som fick springa fram och tillbaka efter domaren eftersom han var bollkalle. EfterförljarN. Så det var väl lite såhär kortfattat av de två dagarna. Åh så torr humor, jag pallar inte. Och: jag pallar inte, är det nya som jag absolut inte kan sluta säda. Imorgon - SOMMARJOBB, tummen ner. Har inte så stor lust att gå upp klockan 6 .. Så, jag får väl ta och hoppa in i duschen nu och försöka sova. Puss

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0