JOBBA JOBBA JOBBA

Hej allihopa, nina-den-dåligaste-i-världen-på-att-blogga här. Men jag kan ju säga faktiskt att jag har väldigt mycket att göra om dagarna. Jobbar från sju till fyra, efter är med kompis. Det lät kanke inte jätte mycket .. men ändå. Gillar tanter som ger en daimchoklad och ogillar gubbar som tutar när man arbetar vid vägen. Men, jag tar dagarna som de kommer och försöker tänka på lönen som jag får. PÅ fredag börjar sommarskolan och jag längtar inte ett dugg dit. Nu ska jag ta och sova för ska upp sex imorgon. Ska försöka blogga så fort jag har tid. PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mer går i sommarskolan?



och vad är det du jobbar som? :)

2011-06-16 @ 10:05:15

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0