JAG ÄLSKAR ER

Jag har gått igenom en väldigt hektisk dag som har varit så lång som två dagar. Fast hela situationen har varit i flera dagar. Tiden går inte fort. Ingenting blir bra. Och just nu, så mår jag faktiskt jätte dåligt. Därför har min sina vänner som iaf försöker göra en glad, som finns för en. Meningen med livet, att ha vänner ? Kanske. Ingen aning. Känns som man också måste ha en såndär perfekt kille som älskar en så fruktansvärt mycket. Alltså mycket kärlek. Ska man vänta på kärlek eller om man hittar en bra kille, ska man fortsätta då ? Jag har tusen frågor om mitt liv just nu. Som ingen kan svara på mer än jag.

Kommentarer
Postat av: din fina vän mysis, eheh

nina, jag finns alltid här för dig. ett samtal bort, ett sms och typ 3 km ifrån dig. bara att höra av sig så är jag där booooooooms!



jag älskar dig!

om jag inte skulle åkt till göteborg imorgon, skulle vi hittat på ngt! men hör av dig om det är ngt <3

2011-07-19 @ 00:03:49
URL: http://mydorisnicole.devote.se
Postat av: din fina vän mysis, eheh

nina, jag finns alltid här för dig. ett samtal bort, ett sms och typ 3 km ifrån dig. bara att höra av sig så är jag där booooooooms!



jag älskar dig!

om jag inte skulle åkt till göteborg imorgon, skulle vi hittat på ngt! men hör av dig om det är ngt <3

2011-07-19 @ 00:04:36
URL: http://mydorisnicole.devote.se
Postat av: din beeeeeeeeeeestis ;)

bästa nina! finns för dig what ever ! vad det än är så bara hör av dig, för jag finns 3sec bort ! love u. <3



btw nu när jag för en gångs skull lät mig själv kolla litta på datorn så kunde jag inte missa att du hade rätt så mkt skrivet/bilder på mig lite här och där, gulligt (a) puss på gumpen älskade finanina! <3

2011-07-19 @ 17:52:08
URL: http://mayapersson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0