NÄR VÄRLDEN ÄR ORÄTTVIS

En människa har sina sista timmar, ligger i en ångest. Händerna upp och försöker greppa saker. Tänker igenom hela livet medan den ligger i sin säng. Vi andra lever i världen och inser att slutet är nära. Då vi inte sover på nätterna och inte vill höra när telefonen ringer från sjukhuset. Som kan vara mitt i natten eller på dagen, när som. Vilket klockslag som helst. Alla är rädda. Blir blinda och vill inte prata. När läkarna inte kan göra något, och när det bara sjunker. Vi andra, kämpar som aldrig förr för att inte falla. Fastän vi är svagare än någonsin .. Jag är bara rädd.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Nina! :) vill dj skriva det inlägget idag så jag kan skicka iväg din länk? :)

2011-07-18 @ 07:44:44
URL: http://josefinelowendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-07-18 @ 14:23:22

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0