SVAR DEL 2

Har du haft sex med fler än Mattias?
Har du haft sex med fler än Mattias?
Svar: Ja
.
Varför gjorde du och Mattias slut?
Svar: Vi gjorde slut för att vi bråkade väldigt mycket och allting blev upp och ner. Väligt svårt att förklara om man inte är så insatt i det. Men vi är kompisar, och kommer alltid att älska varandra :)
.
förlåt mig men, gud vilka privata frågor om mattias...^^ :s

hur tänker du angående hårfärg, alltså vilket tycker du är finast sommar-höst-vinter-vår.. många har t.ex. sommar - blont - höst - brunt ... :)
Svar: Håller med haha ! Jag tycker om brunt hår jätte mycket eftersom det är då man brukar ha finast hår anser jag det som. Men jag själv kan inte ha brunt hår på sommaren, för att det bara bleks och då måste jag färga det tusen gånger. Gillar inte den fisna bruna hårfärgen. Håret blir så livlöst då. Blont är fint att ha på sommaren ja, men jag tycker det kvittar vilken hårfärg man har. Men det brukar väl vara så att det är blont på sommaren och brunt på hösten och så. Man får ha det som är finast, det spelar ingen roll :)
.
vad är din favoritmat?
Svar: Pasta eller taco, eller något sånt skit gott på restaurang, något kött med pommes och bearnäsås och så :) Lax är också jäkligt gott med mycket hollandäsås hehe ..
.
tycker du det är okej att va lite rundare, mulligare?
svar: Absolut ! bara det inte går till överdrift så man får fettma och så. Är så trött på att allting ska vara super pinnsmal.  Att man ska svälta sig själv och såna saker. Alla reklamer och sånt, alla tjejer där är smala. Allt är perfekt. Men kom till verkligheten istället då dom får se hur det kränker andra flickor. Som tar åt sig ! Jag är själv inte pinnsmal och tycker det är dö jobbigt ibland. Speciellt nu till stranden, jag vill helst inte ligga där som är så mkt ungdomar just för att jag har så dåligt självförtroende och känner mig ful . Hur sjukt är det inte ? Man ska väl kunna vara som man är egentligen och bli älskad. Det är okej att vara mullig !
.
Vad kan du störa dig på hos andra?
Svar: När dom säger en sak, lovar det och inte gör det. Snackar skit. Säger att dom har håriga ben när dom rakade dom dagen innan, jag hatar när tjejer säger så skit jobbigt haha ... Inget så speciellt jag kommer på nu faktiskt. Men när dom är falska, lovar saker som dom inte göra osv.
.
vem är din bästavän?
vem umgås du mest med?
dina närmaste vänner
Svar: Min bästa vän är systrarna persson, Maja och Matilda. Oj jag umgås nog mest med mina 95-93or haha. Jag kan inte stå här och babbla upp allihopa gud :o De vänner som kommer upp på bloggen och några andra umgås jag mest med :) Mina närmsta vänner är dom jag umgås mest med. Fan vad kluriga frågor och vad dåliga svar men ja .. Kolla facebook eller ngt :) ! Nina Petrusson
.
Vad tycker du man kan ge till sin pojkvän när man har 1 år tillsammans, har nämligen det om 3 veckor :)
Svar: Ojjjjj, om du känner att det kommer hålla kan du ge honom ett armband inristat med ditt namn på, hehe. Någon fin tröja. En klocka. Jag är jätte dålig på såna saker, kom ihåg själv när jag skulle köpa till Mathias, fick jag tänka jätte länge och fråga om hjälp. Tröja + bio + en gullig nalle .. en bra dag helt enkelt. LYCKA JÄTTE MYCKET TILL och stort grattis till ett år :D supergulligt !
.
Dömer du folk lätt, utan att veta hur de egentligen är?
Svar: Som sagt är det första intrycket. Om jag ser en tjej som ser sjukt bithcig ut på en fest eller som jag träffar är det klart jag får intrycket att hon är det. Men jag ger alltid personerna en chans för att liksom vara sig själv och visa vem man är. Om jag ser en person som ser bitchig ut och inte träffat den kan jag ju inte säga " ne, jag gillar inte den personen " så är det ju, den är kanske jätte snäll. Men det är klart, man dömer ju först men man får tänka lite och ge det en chans :D
.
Har du någonsin blivit påkommen undertiden du har haft samlag?
Svar: Ja det har jag och det är det pinsammaste som finns !
.
Hur sminkar du dig? Vad för smink använder du?
Svar: mer förklarning, skriv då i kommentarsfältet :)
.
Är du på g med jonathan falck?
Ja nina, är du på g med jonathan falck?
Svar: Ne

Kommentarer
Postat av: emily

Men Nina! :o

Du ska verkligen inte ligga på stranden och skämmas över din kropp :o jysssses kvinna!:O

Du ser på mig :o jag e verkligen inte smal och verkligen inte "tjock" jag e mullig och jag tänker inte gå ner för att bli omtyckt bara för att andra ungdomar tycker att flickor ska vara "pinnsmala" och likna några tändstickor :o det e sjukt.. du e hur vacker som helst för du är du!

2011-07-14 @ 19:25:45
URL: http://nilssonemily.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0