VINGUMMI ÄR FAKTISKT RÄTT GOTT

Skolan idag har varit SICK ! Jag har ingen aning alls hur jag ska kunna förklara allting, men vi ska iaf jobba med sex och samlevnad i 3 veckor. I det ska vi ha egna familjer som lärarna bildat till oss, vi ska bygga våra egna hus och bosätta oss på " kondomvägen." HELT SINNES! Så nu har vi ett eget schema med knapp vanliga lektioner, vi slipper matten i 3 veckor och antagligen får vi inte heller så mycket läxor :) ! Helt klar gilla. Dock undrar jag hur hemkunskapen kommer gå, jag som inte ens kan koka vatten?
.
Efter skolan stack jag till älskling och hela dagen har han installerat sitt nya ljudsystem med en bas som är lika stor som en bananlåda. Jag kan säga er att det dunkar rätt friskt, garderobsdörrarna skakar ..
Mathias lillasyster Maja försöker lära mig att spela "Lille katt, lille katt .. " på keyboard, det gick väl okej. Skoja bara! Jag suger på att spela, haha! Övrigt har vi bara kollat på tv, zappar mellan Ullared, Idol och Simpsons :)
Men nu ska jag sova ordentlig, godnatt finisar :) !

Kommentarer
Postat av: mathiasälskling

jag kan hjälpa dig med "sex och samlevnad" biten ;) (a) <333

2010-09-27 @ 23:25:07
Postat av: melissa

du har verkligen jätte fin blogg:)

2010-09-28 @ 17:49:37
URL: http://hhejmellz.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0