IGÅR: HAR NI KONFIRMERAT ER ?

Igår drog då konfirmationen igång och ärligt tror jag redan nu att jag kommer hoppa av det jävla möget! Jag gör det bara för presenterna, tror dock att de flesta gör det. Efter konfan drog jag hem till älskling då hans lilla syster bjöd mig på kladdekaka, tack så mycket maja! Sen stack jag och Mathias hem till mig och käkade lite taco. Med en full hög av läxor och panik kollade jag på Idol med mamma och Moa medans Mathias kollade fotboll med pappa. Haha .. Och Sverige vann ju såklart! 6-0 , ändå rätt sjukt. Men dom de spelade mot har typ vunnit en match på 12 år eller vad det var :) Men nu ska jag äta lite sen sticker vi till Kristianstad och ska hämta en väldigt roligt sak, men det går ni reda på sen! Kram på er
Usch ja ..
Dock fick vi ett skit fint block ! Så något positivt var det ju :)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0