DAGENS FRÅGA

hej, lite sen kanske :o 
men var har du köpt din väska? , blev störtkär i den såfort jag såg den! :)
kramar / melinda
.
Svar: Hej Melinda!:) Den kan jag lova att jag också blev, totalt dunderkär! Haha men det är bättre sent än aldrig ju, jag har köpt min väska på Nova Lund. Jag har faktiskt ingen aning vad butiken heter, men tror den heter Malmbergs eller något sånt. Den ligger snett över Dressman och en butik från Lindex. En sak bara, där är jätte dålig kvalitet på den, sömmarna har spruckit inne i väskan. Kanske för jag haft för tunga saker men ändå? Men jag har lagat den igen, annars är den super!

Kommentarer
Postat av: sannnnnnnnenene

butiken heter typ lundbergs väskor eller nåt :D

2010-09-12 @ 11:36:48
URL: http://sanneyyya.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0