2 VECKOR KVAR

Åh, snart åker vi till Cypern! Det är ju första gången jag flyger flygplan... ni anar inte hur nervös jag är. Tänk så störtar vi, och dessa flyggropar eller vad det heter? Det låter ju skit läskigt. Men jag tror jag klarar av det, antagligen blir jag helt nervös och skakig och kommer säga till alla att jag älskar dom ifall jag stötar, nej men. Jag är faktiskt nervös. Men nu sitter jag och kollar i den här tidningen som man får hem, ni alla känner säkert igen den? eller? Får se om jag hittar något kul att ha på planet, eller ja. Typ en väska, någon kräm eller godis? Fast väskorna är kanske inte världens billigaste, då köper jag hellre en i Cypern!



Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0