DAGENS FRÅGOR

hej nina! var har du köpt den skjortan och den bruna koftan:D ?
Anonym: hej nina! var har du köpt den skjortan och den bruna koftan:D ?
Svar: Hej där anonym :) ! jag har köpt koftan och skjortan på Gina, måste säga att skjortan är mitt nya favoritplagg och koftan är jätte mysig! :)
.
Lina: E dem svarta skorna sköna att gå i, och bra kvalite? :)
Hejsan Lina :) Jag tycker att skorna är asbra! Där är bra kvalitet och sköna och gå i, visst det tar ju en tid innan  man vänjer sig att gå i högklackat, dock kan man ju inte gå långa  sträckor. Man får så jäääkla ont i fötterna, annars är dom asbra och mina favoritskor! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

ehm, glömde fråga e dem varma? (: kram

2010-10-30 @ 13:32:37
Postat av: Felicia

var har du köpt den fina vita koftan? :D

2010-10-30 @ 23:59:10
Postat av: anonym

hej nina! hur gör man för att länken till bloglovin' alltid finns på bloggen? Som att du har den som typ visningsbild? :)

2010-10-31 @ 12:17:40

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0