ÄR DET VERKLIGEN MICHAEL JACKSON?

Igår släppte Michael en ny låt som heter "Breaking News". Men nu undrar ju såklart alla om det verkligen är han som sjunger? Många tror att det är fejk ,och alla de 10 album som sägs komma, kommer också vara fejk. Låten sägs vara inspelad 2007 men företaget SONY tror att låten är äkta. Visst har man olika åsikter? Vissa tror till och med att han inte ens är död! Att Michael lever någonstans i Oslo och har klätt ut sig med en kille med bränskador osv. Själv, har jag faktiskt ingen aning men tror dock att man kan visst släppa låtar efter ens död, Elvis gjorde de? Jag har aldrig varit en sån Michael fantast direkt, men visst har man ju lyssnat på honom någon gång! Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska tro. Var tror ni? Är låten äkta, eller fejk? Lever han verkligen, eller är han död?

Kommentarer
Postat av: patricia

det låter inte direkt som michaek jackson,

men jag tror iaf att han fortfarande lever!

2010-11-09 @ 20:23:12
Postat av: elin (:

jo, jag tror det är michael jackson som sjunger.

men han är nog död ändån, vf fejka det lxm :p

2010-11-10 @ 15:45:03
Postat av: jenny

micheal skrev 11 album, ett släpptes när han fortfarande levde och resten av albumen valde hans manager att släppa ändå (;

2010-11-10 @ 16:13:47

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0