otursdag , kan man säga ja ..

idag har det bara gått neråt för mig , kanske inte allting men det mesta alltså .. i morse mådde jag skit dåligt och ja , behöver inte säga varför sen i skolan har nästan allting varit okej förutom att jag skulle skoja lite med 2 av mina klasskamrater som satt i ett grupprum och asgarva , så jag bankade hårt som fan med min hand och jag är sån så fort jag slår mig är det brytet så jag skrek rakt ut och bara ' min hand är bruten ! ' och jag trodde på det också eftersom den hade svullnat upp helt så jag fick bandage om handen , min lärare vira den skit hårt så min hand blev helt lila, helt jävla lila , men sån tog jag av den och vira den vanligt igen så det blev bra :)
.
efter skolan kom bengtsson och hämtade mig men sin "rosa panter" , alltså sin epa , men han var så jävla seg och sa att han skulle komma så jag hade ingenting att göra så jag ställde mig i speglen och kolla lite , och så bredvid mig hade jag ett glas päron dryck och jag välter ner hela och allting bara flyyyyger ut över golvet och på mina tajts och min skor , skit bra tänkte jag då! så fick tvätta golvet,byta tajts och torka av skorna , och allting är bengtsson fel då tycker jag:) aja sen drog vi ut till marcus ,älskling och anthon och fixade med marcus jävla bil som han ska bygga om till epa, han får körkort om ett år och bygger en epa av en bil , men det är ju bra tänk , haha :)  hade super skoj där ute , sen nu är jag hemma och gör mina jävla läxor har noprov på torsdag och är inte riktigt säker på om jag kommer klara av det men sån tur var så får vi ha ett helt A4 papper med anteckningar på så det är rätt chill ! så nu ska jag skriva lite där sen hoppa in i duschen, välja kläder till imon och sedan nannasött !

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0