ord

kommer det någonsin bli bra igen ? kommer det fixa sig ? varför känns allting så hopplöst ? undra hur allting hade blivit om inte bråken och trårarna hade hänt , efter alla gånger jag svikit , varit en idiot har jag fått en ny chans och sumpat den igen , fan vad är det med , fattar jag inte bättre än såhär ? tiden har gått så snabbt men jag fattar inte vad som hänt , du är hela mitt liv men jag är inte så mycket för dig nu .. jag har slitit men ingenting ändras , jag orkar inte gråta längre , jag mår inte bra för allting sätter hinder , jag minns första gången då vi träffades för första gången , vi möttes där vid hästtoget och jag fick en bamsekram , när vi gick hem till mig kände jag mig varm, jag brukar inte tro på kärlek vid första ögonkastet men va det här rätt , när vi satt inne i min säng och kollade i gamla skolkataloger, alldeles nära , allting var så bra så fort du gick saknade jag dig så , vi började träffas mer och mer och efter en hel månad älskling då blev det vi 25 september , den bästa dagen i mitt liv , det började med en månad och sen blev det många fler, vi har gått igenom så mycket i vårt förhållande , vi är ett starkt par , men är det jag som är problemet i det hela ? jag förstår inte, jag kommer aldrig förstå , du är verkligen den bästa pojkvännen jag någonsin har haft ! du är min ängel utan vingar men jag sumpar mina chanser , jag har krossat dig hjärta gånger och samtidigt krossar jag mitt eget , genom att du blir sur och vi börjar bråka och det blir alltid så stort och sen är allting mitt fel och då .. du förstår själv , kärlek är något väldigt stort och jag kanske inte klarar av det , när livet sviker är det bra att vara två stycken , du är min ena halva älskling men håller jag på att förlora dig ? ... när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner .. jag älskar dig så mycket , jag vet inte vad som kommer hända ..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0