HEEEEEEEEEJ :D !

äntligen är jag frisk igen , jag orkar inte vara sjuk i 2 veckor till säger bara usch till att vara sjuk ! i natt så sov jag hos älskling. måste säga att jag det ska bli skönt att han ska få en ny säng igen , inte okej att sova i en 90 säng , det är så sjukt trångt så det är helt sjukt :o .. åhh iaf och sen väckte han mig i morse och sa att jag skulle ta på mig kläderna , sen 1 minut senare kom marcus , inte smickrande när jag precis hade vaknat .. såg ut som en jävla zoombieee ! sen hade jag ingen cykel så jag kunde cykla hem så jag besämde mig för att gå till maja och vara med henne idag , så det gjorde jag :) vi åt frukos och snackade en massa skit, bra med lite uppdatering nu när jag varit sjuk :) men nu ska vi och kolla på min skolavslutningsklänning , jag är helt fast vid den ! hihiih , kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0