glossi glossi!

alltså glossi glossi är dom 2 orden som älskling säger hela hela tiden av en hårreklam tror jag att det är som vi såg på tv igår , visst är det sjuktligt sött men det är rätt jobbigt när man hört det 100 gånger på en dag, hahha babe då!


iaf, valborg , jag och älskling var här först lite sen gick vi hem till honom och fixade oss och då medan vi gjorde det kom matilda och snackade lite och så :) sen cykla vi ner till jocke , och vi hade mycket trevligt , tack för kvällen ! ja där togs några bilder men jag tror nathalie eller joanna har dom bilder, jaja ska nog försöka fixa de :)


saker jag ska klara av:
vara en bättre flickvän.
-inte svika.
-hålla vad jag lovar .
få bättre självförtroende .
fortsätta med min träning.

ja just det , måste säga att jag har fått öroninflammation så jag får inte vara ute och springa eller vara med på idrotten eller något , så ingen träning på ca 10-13 dagar , men ja dom får jag ta igen , kram på er

Kommentarer
Postat av: mathias

du behöver ju inte skriva saker här som du ändå inte tänker ändra på :) känns ganska falskt att ljuga om saker ju :) <3333

2010-05-02 @ 19:56:02

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0