25 maj

Jag får skriva lite kort om dagen idag. Halva dagen har vi haft IUP dag där jag hade fört SO och sen gjorde jag mitt NOprov, vilket jag hoppas att det gått bra, det kändes faktiskt bra men vi får se hur det går :) Efter maten hade vi brännboll/fotboll/kubb i gumparp med 6orna, det var inte kul :) Sen hade vi en tipsrunda som egentligen var 5,5 km fast vi skulle bara ta 4 frågor och sedan gå tillbaka eftersom vi inte hade hunnit annars , så vi slutade vid kvart i 3-3 idag , toppen! Och såklart har det totalt ÖSREGNAT hela jävla dagen i Oran, åhh .. Vi var såååååå blöta.. suck. Efter skolan stack jag, Sanne och Maja till Unos och kollade lite där sedan tog jag min söta cykel och cyklade till min underbaring. Jag har varit med hans familj hela dagen i Lund och det har varit så mysigt! Fast vi kunde kanske gått i lite roligare affärer en Jula,Media Mart och Elgiganten, jag hatar verkligen såna affärer. Men vad gör mani inte för sin älskling. Men nu ska jag duscha snabbt och sen nanna sött ! kram på er

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0