uppdaterar bloggen för mycket (?)

jag tycker jag uppdaterar min blogg för mycket , är det så ? ja kanske , men ibland har jag mycket att skriva om och ibland ingenting , men nu ska jag hoppa in i duschen , bestämma kläder och sen gå och nanna ! har det bäst
ps : har ni svårt att sova ? ät en banan . en banan innehåller ämnen som man blir trött av har jag hört , man kan ju alltid testa :) dock ska man inte äta socker innan man lägger sig för då för man energikick och då kan man verkligen inte sova , nattinatt !


Kommentarer
Postat av: BÄSTAJOHANNNA

tack för tipset(Y)

haha vill du veta en sak?

din blgg är söt:D

o ja är bäst.

pusshajj:D<3

2010-03-12 @ 18:45:17

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0