träningspass !

jag har börjat träna från och med idag ! och min tränare heter mathias älskling persson , han är en super bra tränare tycker jag. så vi börja med lite övningar idag för min mage,lår och armar :) och om någon vill ut och jogga med mig så är det bara att säga till , för det är tråkigt att springa själv tycker jag iaf , kanske skönt men men .. så jag kommer ha en sån sjuk träningsvärk imorgon att jag inte kommer kunna gå , men det löser sig :D nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova sött , godnatt !



Kommentarer
Postat av: älskling <3

JAG SPRINGER GÄRNA MED DIG ÄLSKLING :D <33333

2010-03-03 @ 21:31:05
Postat av: niiiiina

då gör vi det babe :D<33333

2010-03-03 @ 21:43:45
URL: http://ninapetrusson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0