snöbollskrig i ett kapprum .. nje ?

upp och hoppa kl kvart över 7 idag , fixa mig och sen körde pappa mig till skolan , det var ju svin halt ute ! jag höll på att ramla när jag gick ut ur bilen.  idag när vi hade klassråd så bestämde vi då att vi ska åka på någon liten sak , ut och cykla sen sova över någonstans sen ska vi göra något kul i 9an :) men vart vi ska åka vet vi inte riktigt än .. på sista rasten idag var det vissa personer så i min klass som kasta snöbollar in i vårt kapprum sen blev det att dom tog in snöbollarna. sen kom inger ut och var svin sur och hämtade moppar till oss som vi skulle ta upp allt vatten med.. silket klass jag har ! imorgon börjar en ny tjej i vårt klass , trodde det var i förregår hon skulle börja , men det blir imorgon.
tråkigt inlägg.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0