igår; hollywoodfruar !

det är absolut ett måste att kolla på hollywoodfruar. jag tycker sjävklart att dom är rätt så blåsta faktiskt , men samtidigt är det sjukt roligt att kolla på de. men anna anka är ju huvudpersonen i hollywoodfruar .. tycker faktiskt det är lite tråkigt att hon inte är med , men egentligen skämmer hon ut skåne , hahah men hon är så jävla rolig ! men dock tycker jag att Päivi Hacker är skabbig och äcklig , lite små läskig + att hon knappt kan snacka på svenska , bryter på typ finska eller något , usch på henne !
maria montazami : jag gillar toffsar , men jag säger inte toffsar för det låter så .. toffsigt


ett program man bara måste följa !

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0